Вівторок, 26.09.2017, 04:54
Вітаю Вас, Гість
Головна » Файли » На допомогу вчителю

Розробка уроку з трудового навчання для 3 класу Бартошак О.В.
[ Викачати з сервера (4.33Mb) ] 19.04.2011, 07:03

Бартошак Оксана

Володимирівна

 

Урок з трудового навчання

3 клас

 

 

Тема. Робота з рослинними матеріалами. Ікебана як мистецтво компонування рослинних форм. Виготовлення ікебани композиції з квітів і трав

 

Мета: вчити учнів створювати композиції з рослинних форм. Ознайомити з поняттям «ікебана». Вчити компонувати форми і кольори квітів, трав, гілочок у процесі створення ікебани;

розвивати фантазію, творчість, естетичний смак, уяву, образне мислення;

виховувати любов до рідного краю, бережливе ставлення до природи, любов і прагнення до прекрасного.

 

Обладнання: зразки ікебани, засушені квіти, трави, гілочки.

 

Хід уроку

 

І. Організація класу

— Діти, у народі кажуть, що добрий гість дому – радість. Сподіваюсь, що ви, як і я, раді нашим гостям.

До нас гостей багато завітало,

Повернемось обличчями до гостей

І лагідно промовимо: — Добрий день!

— Девіз нашого уроку такий:

У світ краси – полинем ми сьогодні

Бо де квіти, там завжди краса

Полинемо в країну Квіткової безодні

Де чути подих квітів і їхні голоса.

 

II. Повідомлення теми і мети

— Діти! Наша розмова сьогодні про квіти.

 

Були у матері – Природи

Дві донечки такої вроди:

Хто їх побачить хоч на мить, –

Не зміг забуть і розлюбить.

Голубооку звали Флора.

У неї очі наче зорі.

Завжди замріяна, тендітна,

Ласкава, ніжна і привітна

А Фауна – швидка як вітер.

Могла за птахами літати

І за оленями стрибати,

Та з білочками пустувати.

Обидві світ живий любили,

Відтак його боготворили.

Тож вирішила мудра мати

На посаг їм дарунок дати.

Мрійливій Флорі – світ рослинний

А жвавій Фауні – тваринний.

Щоб берегли і доглядали,

Від всього злого захищали.

Живуть в легендах і по нині

Живого світу дві богині.

 

Словникова робота.

— У вірші мова йде про Флору і Фауну. Флора це рослинний світ. Фауна – це тваринний світ! Але наша розмова на сьогоднішньому уроці про Флору, про рослинний світ, квіткові рослини, квітку. Отже, тема сьогоднішнього заняття: «Виготовлення ікебани – композиції з квітів і трав». Нам потрібно навчитися виготовляти композицію з квітів і рослин – ікебану.

 

III. Актуалізація опорних знань

 — Успіх сьогоднішнього уроку буде залежати тільки від вас дорогі діти. А зараз за допомогою чарівної країни Фауни та уяви і чарівних звуків музики ми з вами відправимось до Королівства квітів. Заплющіть, будь ласка, очі і уявіть собі квіткову галявину. Звуки музики допоможуть це вам зробити.

(Звучить музика, стук у двері. Заходить Королева Квітів з кошиком квітів у руках і тримає листа.)

   Діти відкрийте очі, до нас хтось завітав.

   Хто це?

Діти. — Та це ж Королева Квітів!

— Подивіться які чудові квіти у неї в кошику. Ще ранньої осені я з нею розмовляла, що в нас з вами буде таке заняття і вона заготовила і засушила для нас квіти і рослини для того, щоб ми з вами мали з чим працювати.

Але Королева віддасть нам квіти з кошиком у тому випадку, якщо ви гарно, активно будете працювати на сьогоднішньому занятті.

Королева Квітів.Добрий день вам, любі діти! В кошику у мене не тільки квіти, а ще й лист.

— Цікаво, а що нам пишуть.

Королева Квітів (зачитує). — Добрий день, дорогі майстри! Ми жителі Королівства Квітів, дізналися, що ви на сьогоднішньому занятті завітаєте до нас у гості. Дуже просимо Вас, допоможіть нашій квітці.

(Заходить квітка без пелюстків).

Квіточка жила у полі

Та потрапила у горе

Пелюсточки загубила

Квіткою бути не сміла

Пелюсточки ви знайдіть

Життя квітці поверніть

Щоби квітку оживить,

Ви кмітливість проявіть

І завдання – пелюстки

Всі від квітки розв'яжіть.

(На пелюстках записані загадки).

Діти, зараз Королева зачитає вам загадки, а ми відгадаємо і з пелюсток складемо квітку.

Категорія: На допомогу вчителю | Додав: ximik | Теги: розробка уроку
Переглядів: 12203 | Завантажень: 1475 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 4.3/17
Всього коментарів: 1
1  
гарний урок

Ім`я *:
Email *:
Код *: